Subject: FW: TL218 Aegviidu-Tagajärve välisruumi projekt
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 11:23:33 +0200

Tere!

Palun registreerida kiri mulle menetlemiseks.

Registreerida eraldi menetlusena ja luua seos dokumendiga 7.1-2/24/4588-6.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Monday, November 18, 2024 11:20 AM
To: 'Harley Vaske' <[email-masked]>
Subject: RE: TL218 Aegviidu-Tagajärve välisruumi projekt

Tere!

Tänan kirja eest.

25.10.2024 saadetud kiri jäi ajaperioodi, mil viibisin puhkusel ning minu
meiliaadressile tulnud puhkuseaegset kirja automaatselt ei registreeritud
ja edasi ei saadetud ja see läheks arhiveerimisele.

Saadan Teie kirja registreerimisele ning saate peagi sellekohase
teavituse.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Harley Vaske <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 9:29 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TL218 Aegviidu-Tagajärve välisruumi projekt

Tere

Kas olete projekti kätte saanud?

Harley Vaske

Teede projekteerija assistent

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Harley Vaske
Sent: reede, 25. oktoober 2024 12:04
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Helena Metspalu - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TL218 Aegviidu-Tagajärve välisruumi projekt

Tere

Saadan Aegviidus Ranna tee muudatusprojekti seoses Aegviidu alev Ranna tee
side ja tänavavalgustuse ehitusloa eelnõu kooskõlastamata jätmine
(7.1-2/24/4588-6)

Projektmaterjal saadaval lingil:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/4zqrrp4tmam0ve1nynb2e/AHekSbWzToRgyGNyw4Ri
xCw?rlkey=2ndoawrrgj20kgnakvsk2ikhv&st=hg9x7dp5&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/4zqrrp4tmam0ve1nynb2e/AHekSbWzToRgyGNyw4Rix
Cw?rlkey=2ndoawrrgj20kgnakvsk2ikhv&st=hg9x7dp5&dl=0

Harley Vaske

Teede projekteerija assistent

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.